6 Aralık 2006

Desture Hanım ile Hastrolocik Saatler #12


Sizlere daha makineden yeni çıkmış Mehmed Efendi kahvesi kadar mis kokulu ve sıcak, ilk
yudumlarını aldığınız andaki o huzur dolu yüz ifadesiynen dolaşıp duracağınız, imrenen bakışlar altında keyf-ül sefalara düşeceğiniz dopdolu bir gün diliyorum, telve öbeklerim benim. Desture ben.
Bugün görüyorum ki su grubuna mensup tüm insan evladları bir enerjik, yaşam dediğimiz şu dantelden havlu oyası gibi dönüp dönüp aynı yere bağlanan (teşbih yaptım bebeğim) ipliksel döngüden pek bir zevk alır vaziyette, müziklerini bünyeye vermiş, gündelik hayatlarını pek bir ritmikleştirmişler. Sizi takdir dolu baş sallamalarım, ve şefkat dolu bir damla gözyaşımla selamlıyorum.
Onu geçtim şimdi, toprak grubuna mensup kişiler de aksi istikamette, adeta küçük çocukları tacize uğramış gibi mağdur ve sinirli (bak toplumsal sorunlara ve kanayan yaramıza parmak basıyorum, hafife almışım da öyle sıradan bir mecazla geçiyormuşum gibi bakmayın, buna daha sonra değiniciim hayatım), böyle nasıl desem, sanki her şey onların üstüne üstüne gidiyor da şu miyadının ne zaman dolacağını bilemedikleri hayatlarında bir türlü hüzüüre eremeyeceklermiş gibi derin bir karamsarlık ve yolun ortasında kilotları kıçlarına kaçmış gibi emsalsiz bir huysuzlukla işlerini bitirip, defolup gitmek isteğindeler. Sakin olmanızı, şöyle bir dönüp, "Daha kötüsü de olabilirdi, oğ tanrım, evet daha kötüsü de olabilirdi?" demenizi istiyorum. Bugün bol bol çikolata tüketmeli, sağlığınıza dikkat etmelisiniz.
Son olarak Yay ve Yengeç burcu mensuplarına diyeceğim de şudur ki, bugün içersinde fazla sigara içmeyin, çok içiyorsunuz, görüyorum. Madem kahve yalnız başına içilmez, o zaman gidin bir kutu sakız alın efendim. Şu meyveli Vivident'lerden. Onun üstüne sigaranın tadı çok kötü oluyor. Gelirken bana da bir demet maydonozla, kasanın önünde duran faunusun içinden 2 tane Sulugöz alın.Deftere yazdırın. Ayrıca insanlarla iyi geçinin, onlara sevgi ve dostluk papatyaları uzatın. Öbüyorum.

Hiç yorum yok: