20 Aralık 2006

Desture Hanım ile Hastrolocik Saatler #13

Alayınızı öpüyor, fevkalade günler diliyorum canımın kalorifer petekleri, şekerpare üstünde dikilmiş badem kadar cazibe merkezi okurlarım. Desture ben.
Bugün havanın aydınlanamaması nedeniyle yataklarından çıkamamış Akrep burcu insanlarından başlamak istiyorum. Gördüğünüz gibi kimine göre bombok, kiminin de uzun zamandır beklemiş olduğu havalar kendini gösterdi. Bunları Mete'ciğim size uzuun mu uzun anlatır zaten. Ben bunun meydaana getireceği ruhsal
devinimlerden, çarşaf dolanmalarından bahsediciim.
Akrep burcu mensupları bugün esasen güne erkenden uyanacaklar, ama bir de bakacaklar ki, hava karanlık mı karanlık, yorgan ve yastık da hiçbir zaman olamadığı kadar sevimli ve huzur dolu; bunlar da dolayısıynan "birazdan..." diyerek ikinci, daha sonra tekrar uyanıp
üçüncü, ve hatta dördüncü kez dalacaklar, daldıkça dalacak,uyandıkça sinirlenecek, "tamam birazdan kalkıyorum" diyerek tekrar dalmakta olduklarını farkettikçe mayhoşlaşacak, tekrar dalacak ve en sonunda öğlenin ortasında ense köklerindeki amansız ağrıyla birlikte
"eeeh !" diyerek aniden fırlayacak, ve göz kararmasıyla birlikte gelen korkunç bir sinir dalgasına kapılacaklar hayatım. Ama mutfağa doğru ilerlerken sakinleşmeye başlamış olmanız gerekiyor, ne de olsa bir gün hepimiz kalkacağız. Hmm..
Bugün Koç burcu mensupları, bilhassa mensubeleri birkaç haftadır süregelen koşturmalarının devamını getirmekte. Biliyorsunuz, ben okuyan insanları desteklerim bebeğim. Koç dişileri de öğrenim hayatlarında atağa kalkmak istedi, bunu da destekledim. Onları seviyorum. Gıdılarından öpüyorum hatta. Çok güzel işler yapacaklar yakın zamanda.
Terazi burcu insanlarından bir tanesi bu hafta işe girdi. Görüyorum. Normal hayatında kumaş pantelondan, kibar ve yapmacık tebessümlerden, ütülü gömlekten bihaber olmuş bu şahsiyet, kalkmış iş için alışveriş filan yapmış. Güldüğüme bakmayın, onu da destekliyorum. Verdiğim görevleri tamamlarsa onunla eve çıkacağım. Aferin..
Şimdi içinizden birkaçının "Ne diyor bu be, gelmiş bize eşini dostunu anlatıyor pespaye karı" fısıltılarının yükseldiğini duyar gibiyim. Küçük harflerle konuşun, ayrıca haddinizi bilin. Sizi de göreceğim.
Yay burcuna gelelim. Bu çocuklar kendilerine fazla yükleniyor, düzenli beslenmiyor, kendi kendilerine yoldan geçen adam muamelesi yapıyor, efendime söyleyeyim böyle bir salıp koyverme, kaçıp kurtulma merakı. Bunlardan hazzetmiyorum ben. Bugün kendinize bir şişe kahve likörü alıp, yarısını çikolatayla içmeli, diğer
yarısıyla da tiramisu yapmalısınız. Endorfin manyağı olasıcalar. Sizi seviyorum. Adiyö..

Hiç yorum yok: