7 Haziran 2007

Desture Hanım ile Hastrolocik Saatler #15


07.06.07 ve 12:20'den hepinize böğürtlenli pasta kokulu ve kendince ıslak öpücükler bebeğim. Desture ben.
12:20 ilk bakışta işini savıp savuşturmuş, danalarcasına uyuyup ancak uykusunu aldıktan sonra kahvaltı edip birşeyler yazmaya tenezzül etmiş bir insana yakışır duruyor ama, amaa; başıma neler geldiğini gündelik sıradan kelimelerle anlatmam mümkün görünmüyor. Sabahın kör saatlerinde siz heyrânlarım için uykuya yatmış, sizlerin geleceğini yazmak için rûyalar görmekteyken, çok ayıptır söylemesi, eşşeğin kulak-burun-boğaz'cıya gitmesini zarurî kılacak cinsten yağmakta olan yağmur neticesinde elektrikler kesildi ve olaylar şöyle gelişti:
Rüyamda birtakım insanlarla konuşuyor, dayaloglar içersine giriyor, normalde sabah kalkınca anlamlar çıkarabileceğim olaylara şahit oluyordum. bir odada oturmuşuz şekerim, ve muhabbetin ortasında içeri odadan DAAT ! DAAT ! DAAT ! sesleri yükseliyor. "allah belanızı versin, LOST mu lan bura?!" diye sinirleniyorum. neyse ne diyorduk derken bakıyorum ki ses artarak devam ediyor. "ben bunları rüyamda görecek kadar dizi bağımlısı değilim ki" diye düşündüğüm anda (her bayanın rüyasında bir sawyer gördüğüne dair sağlam iddialar varmış ama ben böyle ucubik şeylerden kendimi muaf tutuyorum hayatım) aklıma uyanmak geliyor, bir de bakıyorum ki, şahsî kompüterimin (pc) bağlı bulunduğu yu-pi-es cihazı kendinden geçmiş, ötüyor da ötüyor. onu da voltaj montaj bahaneleriynen, ezelî hayranlarımdan biri takmıştı, ayak ısıtmaktan başka işe yaramıyor şerefsizim. neyse, rüyalarımdan ve ısıttığım çarşafımdan oldum, toplanıp evin muhtelif noktalarında rüyama devam etmeye çalıştım ama gel gör ki bugün için yalnızca 2 burç görebildim. Hiirvigo:
Yengeç burcuna mensup bayanlar bu akşam gelecek misafirlere kolonya tutup çay götürmek zorunda kalacakları için prison break'i ve o allah'ı görmüş gibi manyakcasına bakan mavi gözlü dövmeli çocuğu kaçıracaklar, ve ergen bir çocuk gibi mutfak köşelerinde annelerine "gerizekalı ! gerizekalı !" diyip kenardaki sigara böreğinden ziftlenecekler. onları sıkıcı ve sağlıksız bir akşam bekliyor. kereviz salatasından yememelisin, gaz yapar.
Ayrıca canım, bugün oğlak burcu irkekleri dalgalanan hormonlarına yenik düşüp birkaç aslan burcu bayanına asılmaları sonucu asil bir saç savurmayla reddedilip, sıkıcı günlerinin sonunda eve dönüp, kalanını da tv karşısında ellerinde unuttukları birayı üstlerine dökerek geçirecekler.
Hepiniz çok sıkıcısınız ve ölmenizi istiyorum.

Hiç yorum yok: