30 Ekim 2006

Desture Hanım ile Hastrolocik Saatler #2


Sabah-ı şerifleriniz şeyolsun, afyonlarınız patırdasın inşallah canım. Desture ben.
Yani şu an Seda Sayan'ı izliyorum da, allah sizi inandırsın, bugün çok fırtınalı bir gün olacak. Burçların çatışması yani şerefsizim. Bir kavga kıyamet ki böylesi görülmüş şey değil.
Ayrıca bugün Aslan burcu hanımları "Bu benim hayatım tamam mı, sen bana karışma taam mı!" diye diye, gururdan ölecekler. Sayılarında büyük bir eksilme olabilir. Erkekler de rest çekecem diye olur olmaz belalara bulaşıp kaoslara sürüklenecek, "Aman efendim ne gerek vardı şimdi, işime gücüme gitmekteydim ben" diyerek pişmanlıklar içersinde süzülecek, süzüldükçe nahoşlaşacaklar. Hava da yağmurlu zaten, kavgaya tutuşup da akşam melankoli içersinde barışıp sevişen çiftlerin sayısında büyük artış olacak. Yetkililer sayının artmasından endişe etmeyecek ama, "oh oh sevişin anasını satayım" diyecekler. Mete Bey'e sorun.
Başak burcu evladları gün içersinde orası senin, burası benim toz alacak; yok efendim yemeğiydi, kadın poroğramıydı, komşuda kısır yemesiydi derken akşamı edecekler. Öf diyorum yani, burçların en sıkıcısı bu. Ama Akrep öyle mi efendim? Yoo, yo hayır. Akrep burcu bugün yağmur uykusuydu, Türk filmiydi demeden kendini sokaklara atacak, pekoş gezip dolanacak, bir oh çekip evine dönecek canım.
Teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok: