31 Ekim 2006

Desture Hanım ile Hastrolocik Saatler #3


Canımın pareleri; bugün öyle bir hâller vuku bulacak ki, Boğa olanlar yine bir agresyon, efendimesöyleyeyim bir kendinibilmezlik, ona buna sataşırım feriştahı gelsincilik derken pek çok tartışma ortamı görecek, ortamdan ortama akacak gençlerin tabiriyle. Yeni jenerasyonu "çok pis" takip ederim ben canım. Öyle diyorlar.
Neyse işte. Ondan sonracığıma Yay burçlu kişiler çok klişe bir şekilde "sevdiklerinden haber alacak", "Ölümü gör bu akşam bize gel" ısrarlarına dayanamayarak bir grup insanın arasında "Ulan ne bahane uydursam" diye düşünerek uzun mu uzun bir akşam geçirecek efendim. Öyle "sevdiklerinle vakit geçirmek" her zaman amarigan filmlerindeki gibi olmuyor maalesef. Geçen teyzemin kızı geldi, ilk başta insan yüzü gördüm diye sevindim afedersiniz, sonra bir de baktım ki girmiş mutfağın canını okumuş. Çekemiyorum yani.
Son olarak Balık burcu insanı da geç gelen saadeti yaşayacak, sonbahar-kış sezonu yün hırkalı-sıcak çikolatalı sevgi pötürcükleri kervanına katılacak.
Hadi o zaman.

Hiç yorum yok: