27 Ekim 2006

Mete Oroloci ile Hava Duruşu #1



Canım, hava duruşunun ve havalı duruşların mimarı Mete Oroloci arkadaşım Mango indirimini duyunca "Burası için fotoğraf çektireceğim, çok yakışıklı olmam lazım !" diyerek hızlı adımlarla uzaklaştı. Cuma gününün havasını suyunu ben ikram edeceğim. Desture ben.
Şimdi öncelikle sayın Oroloci'nin sabah saatlerine dair tahminlerini sunuyorum. "Akşam oldu lan" demeyin, yarın da hava böyle olacakmış. Evet..
"Ofis camından sızan bilgilere göre bugün hava güneşli ve sıcak oluyor. Dışarıdan girerken aldığım bilgilere göre ise serinlik güneşin gidişiyle orantılı artacak. Rüzgar orta kuvvette bile esmeyecek ama bir esti mi donduracak. Pardösü karizması yapmak isteyenler bugün sizin gününüz değil ama üzülmeyin, geçirin sırtınıza depresyon hırkalarınızı dışarı çıkın, çok memnun kalacaksınız.
Anadolu yakası muhabirimiz Desture Hanım "Çok soğuk aman aman" dedi. Kadıköy'den geçeceklerin deniz seviyesinden uzak durmalarını şiddetle tavsiye etti.
Günün favori kıyafetleri dekolte yünlü bluz ve bez converse."

Şimdi bu bağlamda; ne de güzel söylemiş, kenarlarından su dolacağı günleri korkuyla bekleyen o kadim dostlarımızı, evet gonverslerimizi, bugün ve içine girmekte olduğumuz haftasonu boyunca giyiniz, giydiriniz efendim. Deri çizme giyip pantollarını içine doluşturan hanımları "Pardon, bissaniye bakar mısınız" diyerek kenara çekin, hırpalayın.
Teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok: