1 Kasım 2006

Desture Hanım ile Hastrolocik Saatler #4


Şu kocaman kalbimde birer birer ve ayrı yeri olan sevgi kitleme iygünler diliyorum bebeğim. Desture ben.Yemedim, içmedim, ne idüğü belirsiz mekânlardan ulaşıp bildirmek için geldim. Mete Bey'le inanılmaz bir iş disiplinimiz vardır. Zaten ahbaplığımız eskiye dayanır. Hani şu deri çeketli mahzun fotografisi var ya, onu Beyoğlu'nda çektirdiydik. Mango'dan filan giyinince piğirlik kalmadı adamda, yeni tip fistanlar bize uymadı yani. Halâ ilk günkü kadar old faşhındız. Şimdi o, bu değil de; bugün içersinde Kova burcu bağyenleri sıkıntı içersinde iç çekip, "yüreğim daraldı, içimde bi sıkıntı var yani, hani olur ya ne olduğunu anlayamazsın ?" filan diyerek sevgililerinden, o da yoksa eşten dosttan ilgi alâka bekleyecek. Ayrıca Yengeç burcu mahdumları ayaklarını filan üşütmüş, bununla da kalmayıp bugün grip grip insanlarla ağız yolu temasına girecekler (arkadaşım yapmış da ordan şeyettim) ve 5 dakika geçmeden "lan boğazım gıdıklanıyo" telaşına kapılacaklar. Dikkatli olun artık yani kaç yaşına geldiniz. Öperim.

Hiç yorum yok: