2 Kasım 2006

Desture Hanım ile Hastrolocik Saatler #5

Perşembe gününüz hayırlı olsun bebeğim. Desture ben.
Bugün zor gündür hakikaten, Akrep burcuna mensup birtakım bağyenler, gününün orta yerine etmeye niyetli akademik mecraların sıkı yaptırımına dayanamayıp öğle vakitlerinde Beyazıt civarında görülecekler. Küfür ederse aldırmamak gerekir.
Ayrıca bugün içersinde Oğlak burcu bağyeniyle Kova burcu bağyeni (hangileri bilemiciim) çok fazla dedikodu yapıp, konuyu komşuyu çekiştirecek; kaynanasından girip yandaki bakkalın oğlundan çıkacak. "Bizim herif bana hiç beyaz orkide almadı!" diyecek Oğlak burcu. Kova da "Ne orkidesi ayol, bizimki (bizimki ne demek ya, kaç kişi evliler?) bana kırlardan papetye bile toplamadı!" diyecek. Evet bu diyalog hakikaten geçecek yani. Böyle güzel bir havada yapılacak daha lüzumsuz iş bulamayacaklar, bunda karar kılacaklar. Ben yazarken üzüldüm ya.
Ama bak Boğa burcu öyle mi, erkenden kalkmış, işine gücüne gitmiş, akşam da arkadaşlarıynan buluşup Çiçek Pasajı'na gidecek. Fazla içmesin yalnız, hiç hoşlaşmam.
Görüşmek niyetiynen hayatım.

Hiç yorum yok: