14 Kasım 2006

Desture Hanım ile Hastrolocik Saatler #8

Bebeğim, şimdi; nasıl anlatsam, nerden başlasam...hmmmmMMmmm !
Benim okuyucum heman anlar efendim; evet, sizleri uzunca bir vakit hastrolocik gelişmelerden bihaber ve bu doğrultuda adeta muallak, karanlık bir koridorun ucundaki merdivenden inercesine tedirgin ve belirsiz bıraktığımın farkındalığıynan mahçubum; ama utançla başımı önüme eğip, sevgili bebeğim Şükûfe'yi göğsüme bastırıp ayaklarımı yavaşça sürterek uzaklaşacak kadar da vicdan azabına bürünmüş değilim yani !
Pardon da, benim de ihtiyaçlarım var hayatım. Bundan mütevellit, pek sevgili Mete beyefendiciğimin Bodrum'daki evinin anahtarlarını gördüğüm anda hiç düşünmeden çantama attım. Arkamı dönmemle bir de ne göreyim? Sen bu Mete, arkamda dikilmiş ödümü koparmaz mı? "Ben de geliciim, yoksa patrona söylerim" demez mi? "Sanki patron o vakit olaya uyanmayacak !" dediğinizi duyar gibiyim. Susun. Velhasıl, Köyden İndim Şehire filmindeki gibi adeta, mecburen kendisini de önüme katarak; fransız marka bavulumu, hasır şapkamı, çiçekli şapkamı, penye ve kadife şapkalarımı ve bebeğimi de alarak günbatımına doğru ilerledim kuzum.
Mete bey kafasını vücuduna 180 dereceden aşağıda tutamayıp sürekli hava tahminlerinde bulunurken ben epeyce dinlendim, kendime geldim ve bunun verdiği gazla size güncel hâllerinizi sunuciim.
Şimdi şunu farkettim de; Kova burcu mensupları ben yokken meydanı boş bulmuş gibi sanki, sürekli civarda, eşe dosta prim yapma peşinde, böyle yok efendim âlem bana hasta olsun, aman da aman sanırım bugün çok güzelim oh god dammit gibi beyanatlar filan, nedir? Haddinizi biliniz bebeğim, böyle tavır takınmayınız, insanlara samimiyetle sarılıp, omzunun arkasından meraklı bir ifadeyle bakınıp, bir tatlı söz bekleyiniz.
Yay da böyle meselâ. Yani görmedim sanmayın lütfen. Burdan tüm egomanyaklara ve "Erkeğim benden 2 gömlek büyük olmalı !" diyen libidoseverlere sesleniyorum; Onlar ki ebediyette bir nokta kadar sıradan insan evlâdları, onlar ki hadsizce kibirleriyle kamuoyunu yanıltacak, ve hiçliğin içinde sıkılmış sallama çay poşeti gibi sahipsiz, bayat ve buruşuk... şey.
Şimdi o bu değil; Terazi burcuynan Koç burcu olmak üzere 2 kişi arasında, siz insanların "aşk" dediği, benimse "taze ekmek köşesi" dediğim şeyden gerçekleşecek hayatım. Taze ekmek köşesi en hakikatli duyguların yiyeceğidir. Kıymetini bilin, birbirinize sarılın. Sarılmak kan dolaşımını hızlandırır ve üşümezsiniz. Sizi seviyorum.

Hiç yorum yok: