22 Kasım 2006

Desture Hanım ile Hastrolocik Saatler #11

Vize haftanız hayırlara vesile olsun diliyorum, yüreği gençlik helecan ve hezeyanlarıyla coşup EU bayrağı gibi dalgalanan; sınav günü okula süslenip giden, "Belki bir selâm eden olur" kaygısıynan naciz bünyesini komplekslerden komplekslere koşturan, bunun yorgunluğu ve hayâlkırıklığıynan gününün tüm pozitif enercisini bozuk para gibi harcayan zavallı Boğa burcu mensuplarına ve tüm diğer öyle hissedenlere bebeğim. Desture ben.
12 burcun mensubunu ve mensubesini ayırdetmeksizin, ortaya seslenmek istiyorum ki; haftanızın yorucu ve moral bozucu geçmemesi için kopyalarınızı Post-it tabir ettiğimiz büyük icatların yapışkan kısmına yazmalı, yapışkanın bittiği yerden kesip vücüüdünüzün münferit yerlerine zula etmelisiniz hayatım.
Fakat görüyorum ve anlam vermeye çalışan ama altında mantığa yatkın herhangi bir sebep bulamayan sarkastik bir yüz ifadesiyle şaşırıyorum ki; Başak burcundan olanlar adeta birer dana gibi çalışmış, haftalar öncesinden kendine, içinde "öğlen arasında sade kahve iç, avokado ye, özel aldırttığın The Guardian'ı oku ki formda kalmakla birlikte düzen sahibi entellektüel burjuva olmandan da en ufak ödünü verme" manâlı ibareler bulunan programlar oluşturmuş; bununla da kalmayıp kendisine yöneltilen sorulara "Lanet olsun o kadar yoğundum ki kitaba elimi sürmeyi bir yana koy, bildiklerimi bile unuttum !" gibi arsız yanıtlar ver. Riyakârlıktan hiç hoşlanmadığımı tekrar etmeme lüzum var mı bilmiyorum bebeğim. Sen allah bilir diyet yapıp tam da Pazartesi günü başlayıp, bocalamaksızın devam edebilmişsindir. Bu haftasonu hırsından öleceksin sen.
Yay burcu mensupları ise sağlıklarına, özellikle ruh sağlıklarına, o da değil ondan önemlisi huzur katsayılarına ve günlük ortalama sinirlenme ve olup bitene anlam verememeyle birlikte gelen yürek daralmalarına, "Benim burda ne işim var allasen?" miktarlarına dikkat etmeli, sınırı aştıkları noktada en yakın mekâna sinir içersinde pardösülerini savuşturarak girip, sanki az sonra birini öldürecekmişcesine "Bana viski ver, viski diyorum lanetolası !" diye bağırarak masaya vurmalı, ama yiyecekleri yumrukların hücre başına tahribat oranını ve kapıdan dışarı atılırken yüzlerinde hissedecekleri o soğuk rüzgârın dakikalık hızını hesap etmeliler.
Sizi seviyorum. Kelêj...

Hiç yorum yok: