15 Kasım 2006

Desture Hanım ile Hastrolocik Saatler #9

Yakşamlar diliyorum yüreğimin Moda sahil manzaralı, möbleli, doktordan temiz kısmında yer etmiş okuyucularım. Desture ben.
Şimdi de "Bu bugün Moda'ya gitmiş" dediğinizi duyar gibiyim. Yö, gitmedim. Bugün tatilde çektiğim ve çektirdiğim, sonra da Eminönü'nde ucuza bastırdığım, hepsi de birbirinden mükemmel olan şuh pozlu fotoğraflarımı tek tek albümlere yapıştırdım. Mayolular albümü, bikinililer albümü, sabah saatlerinde mayolular albümü, akşamüstü çiçekli şapkalılar albümü filan yani.. Çok zor iş bebeğim.
Yalnız ben tüm bunları yaparken bir yandan da olup bitenleri gördüm, hissettim ve adeta kanıksadım canım. Ama hiç de hoşuma gitmedi. Bugün Akrep burcu sabahın kör karanlığında sokağa çıkmasıyla, akşamın düştüğü dakikalara değin aylak aylak dolaşacak, ıvır zıvıra para harcayıp, ordan kalkıp oraya oturacak, ordan da sıkılıp başka yere gidecek, eve dönünce de "Tanrım, ben naaptım !" diye feryâd edecek. Müstehaktır ona. Git allahın teneke kutusuna 10yetele öde, sonra "Bunca para nereye gitti ayol?" diye düşün.
Ama bak İkizler burcu öyle mi, nö. Değil. Adam gişede parasının üstünü sayarak alıyor, oturduğu mekânda değerli eşyalarına sahip çıkmak suretiyle müesseseyi sorumlu duruma sokmadan edebiynen oturuyor, kültablasına şekeri kaçmış Sulugöz'ünü yapıştırmıyor, ürün değişimlerinde fişini yanında götürüyor, ayrıca fiyatlara KDV dahildir. Aferin. Öptüm.

Hiç yorum yok: