17 Kasım 2006

Mete Oroloci ile Hava Duruşu #10


Merhabalar sevgili haftasonu severler,

Beklediğiniz gün bugün. Ve hava size destek verecek şekilde açık ve güneşli olacak. Gerçi her gün 1'er 2'şer derece kırpılarak gidecek olsa da yine de havalar güzel bu haftasonu. Dilediğiniz gibi gezin eğlenin ne de olsa son güzel günler bunlar. "Daha önce söylemiş olabilirim bu lafları ama önemli mi? Daha uzun süre güzel olsun fena mı?" deyişimi duyar gibiyim. Bugün yine kendime aynada bakarak çıktım da bu yüzden size kendimden bahsetmek istiyorum. Çok uykum var bugün, sabah aynada bir baktım kendime göz altlarım "uyuu uyuu" demekte. Kendimi ortasında hamak olan camdan bir seraya atıp uyuyasım var ama sanırım böyle bir yer hiç olmadı; neyse.

Gördüğünüz gibi hava nasıl olursa olsun benimkinden bahsetmemem gerekiyor bugün efendim. Son olarak sizlere haftasonu atkınızı yanınızdan ayırmamanızı tavsiye ediyorum, güneşe aldanmayın sonra elinizde patlıyor.

Sevgiler,

Mete Oroloci seradaki hamaktan bildirdi.

Hiç yorum yok: