15 Kasım 2006

Mete Oroloci ile Hava Duruşu #9

Selamlar Ey İnsanoğlu,

Hava dün sölediğim gibi güzel oldu bugün ama yine dün sölediğim gibi çok da güven olmaz bu havaya. Hava yarın, bugün söylüyor olduğum gibi güzel olacak. Ama tüm ofis canlıları bu güzel haftaarası havasını yine kaçıracaklar. Yarın insanlık için sıradan ama işi gücü olmayanlar için keyifli bir gün olacak. Hükümet son anda aldığı bir kararla yarın eve girme yasağı yasasını ilk kez deneyecek. Global ısınma ile birlikte çevremize yeniden adapte olmamız gerektiğini söyleyen İsviçreli bilim adamları "İnsanın vücut ısısı 100 senede 35C'ye düşmek zorunda yoksa kışın hayatta kalabilmek için bir şansımız kalmayacak. Biz bu çalışmaları yıllardır yaptığımız için bizimki 36C'ye indi. Soğuk insanlar gibi gözükmemizin nedeni de budur." dediler. Bu kadar alıngan olduklarını bilmezdim. Neyse efendim bu uygulama yüzünden yarın dışarı çıkarken uyku tulumlarınızı yanınıza almanızı tavsiye ediyorum, dışarıda kalacaksınız. Bu 1 günlük soğuk kürünün, cilt başta olmak üzere vücudun birçok noktasına pozitif etkiler yapacağı da Clinique deneylerle kanıtlanmıştı 5 yıl önce. Ölme tehlikesini atlatan herkes cuma gününe yaşar bir şekilde girecekler, böylece doğal seleksiyonumuzu da başlatmış oluyoruz Dünyaca.

Neyse efendim ben içinizi daha fazla soğutmadan yarın sizlere giyecek olarak "ne kadar kalın şeyiniz varsa valizle yanınıza alın çünkü gündüz güneşli bir gün bizi belkiyor diyorum. Sefer kalın.

Mete Oroloci İsviçre'den bildirdi.

Hiç yorum yok: