1 Kasım 2006

Mete Oroloci ile Hava Duruşu #4



Bir dünkü havaya bak bir de bugüne. İnsanın inanası gelmiyor valla o yağmur çamurun üstüne böyle bir hava. Neyse efendim kar soğuğunun kapımıza kadar geldiği şu günlerde insanın böle güneş oyunlarına kanmaması ve iyileşen havaya mart ayı muamelesi yapması gerekiyor. Bugün yağmur olmamasına rağmen yine de şemsiyelerinizi yanınızdan eksik etmemeniz gerektiğini hatırlatmak istiyorum. Dün o kadar söledim Desture Hanım'a üstüne bir şey al, çıkma evden mümkünse diye ama sözümü dinletemedim. Eskiden de böyle inatçı biriydi kendisi, sayesinde çorba yapmayı öğrendim diyebilirim. Ah çorba demişken bol limonlu yayla çorbası şu günlerde içinizi ısıtmak için bir sıcak şarap kadar etkili olacaktır. Galata köprüsünde balık tutarken termosdaki şarabınızı yudumlamanın vereceği tadı bugün daha bir başka alacaksınız. Yarına bırakmayın, havanın ne yapacağı belirsiz şu günlerde.

Bugünün tavsiye edilen giysileri çizme içine sokulmamış kot pantelon ile garip dursa da duruşunuzu bozmadan yolunuza devam etmeniz gereken güneş gözlüğü.

Mete Oroloci ofis camından bildirdi.

Hiç yorum yok: